Tema: Re: Netgear WNDR3700 (v1) vs Linksys WRT610N (v2)
Autorius: Bronco
Data: 2010-12-19 16:23:40
On 2010-12-19 15:06, Icetom wrote:

> O čia kuris Netgear WNDR3700 (v1), nes iki tam tikros versijos kaip ir
> turėjo problemų su stabiliu bevielio ryšio veikimu? Iš Pixmanijos pirkai?

WNDR3700-100PES. Iš Pixmania, pirktas praeitą savaitę.

> O lyginai kokius greičius pasiekia su paskutiniu gamykliniu firmware
> Netgear? Atmetus tai, kad tau netinka tavo poreikiams, grynai iš greičių
> patikrinimo pusės. Problema įtariu yra dd-wrt. Bet, kad tam įsitikinti,
> būtų įdomu gauti tavo testo rezultatus su gamykliniu Netgear firmware.

Aš tiesiog fiziškai patingėjau lakstyt žemyn aukštyn, flashint ir
junginėt routerius, todėl stock'inio firmware nepabandžiau. Aišku, būtų
įdomu patenkinti smalsumą, bet net jei ir dirbs jis greičiau, mane tai
mažai džiugins :) Aišku, jei neatkapstysiu sprendimo, tai teks arba
bandyt stokinį ir, pasisekus, kažkaip suktis su juo, arba grąžinti
linksys į seną vietą, o netgearą paversti wireless bridžu kitoms reikmėms.