Tema: Re: Netgear WNDR3700 (v1) vs Linksys WRT610N (v2)
Autorius: Icetom
Data: 2010-12-19 16:06:09
>Anot apžvalgų ir šio grupso lankytojų nuomonės (aš irgi taip maniau),
>tai yra labai panašūs routeriai, vienur Linksys pirmauja, kitur Netgear.
>Todėl prie turimo WRT610Nv2 nupirkau pabandymui Netgear. Abu su DD-WRT.

O čia kuris Netgear WNDR3700 (v1), nes iki tam tikros versijos kaip ir
turėjo problemų su stabiliu bevielio ryšio veikimu? Iš Pixmanijos pirkai?

O lyginai kokius greičius pasiekia su paskutiniu gamykliniu firmware
Netgear? Atmetus tai, kad tau netinka tavo poreikiams, grynai iš greičių
patikrinimo pusės. Problema įtariu yra dd-wrt. Bet, kad tam įsitikinti, būtų
įdomu gauti tavo testo rezultatus su gamykliniu Netgear firmware.

Tiesiog įdomu, kokias f-jas turi DDWRT, ko neturi Netgear firmware?