Tema: Re: Q: wifi roumingas
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-05-19 15:15:26
O kas įrenginės, konfigins ir prižiūrės? Geriausia kad ta įmonė/pilietis
ir pasiūlytų tokią įrangą, kuri žino kad kels mažiausiai bėdų :) Nes
žinai, jei rekomenduosim mes, įrenginės firma A, konfigins firma B,
prižiūrės firma C tai paskui labai lengva bus vieniems į kitus pirštais
rodyt, kad blogai patarė/įrengė/atkonfigino :)
Kaip jau minėjau, panašų sprendimą su ne enterprise'ine įranga
pasidarėme naudodami linksys wrt54gl routerius su tomato firmware
(keistas fw nes norėjau pabandyt WDS (pabandžiau, nepatiko)). Sprendimas
lyginant su rangovų siūloma enterprise įranga (cisco AP + valdymas)
gavosi berods x10 pigesnis. Stabilumu esu patenkintas, enterprise'inio
valdymo neprireikė - kiekvieną AP rankytėm atkonfiginau ir paleidau. Va
kitoje vietoje pastatyta būtent cisco įranga su poe ir centralizuotu
valdymu. Na irgi viskas veikia stabiliai, daug lengviau konfigus keist,
monitorint įrangą, bet kaina, kaip jau rašiau gerokai didesnė :)