Tema: Re: Q: wifi roumingas
Autorius: gk
Data: 2010-05-19 12:38:31
labai jau jie kryptiniai (~60 laipsniu horizontaliai ir ~30 laipsniu
vertikaliai) tai nei is sonu nei is galo nieko neturesi plius ar pasieks
kita auksta? :) bet gali jungti papildomai isorine antena jei nori/
reikia...

tarpus tarp kanalu siuloma daryti ne kas 4, o kas 5 - 1, 6, 11 kanalai
vienas kitam visiskai nemaiso:
1 kanas nuo 2.401GHz iki 2.423GHz
6 kanas nuo 2.426GHz iki 2.448GHz
11 kanas nuo 2.451GHz iki 2.473GHz
ir tarpai tarp ju po 3MHz

ir AP vienas kita turetu padengti ~20% (jei gerai pamenu)