Tema: Re: Atvirkščcias LT KB išdėstymas notebookams
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-04-08 09:40:40
2016-04-07 21:18, Deivis rašė:
> gal kažką naujinai ir yra nauja versija? :)
> Pastebėjau, kad su caps'ais vis tiek rašo mažąsias ir kartais užlūžta ą
> tiek, kad reikia perkrauti kompiuterį - kitaip negrįžta.
> Šiaip nerealus daiktas. Po perinstaliavimo neradau, tai gerai, kad tavo
> dropboxinis linkas dar veikia :D

Taip, žinau, kad su Caps'ais ten negerai. Žinai, kai pasidariau pats
sau, o ne viešam releasui, tai labai nete3stavau, o paskui tingėjau, nes
man Caps Lock ne problem :)

O su ą man nebuvo pasitakę tokių didelių problemų. Gal ten sistema
perima AltGr-A kažkaip? Man su KeePass dėl to nesuderinamumas buvo, bet
tada man ą tiesiog nerašydavo.