Tema: Re: Atvirkšcias LT KB išdestymas notebookams
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-07-23 17:37:08
2015-07-23 16:04, Deivis rašė:
> budulis vulgaris used his keyboard to write :

> taip ir maniau, kad teks pačiam kažką konstruotis :/
> Dėkui.

Aš galiu duoti saviškes, bet aš ten jų neatšlifavęs iki galo, alfa
stadijoj tsakant.

Plius aš niekada nevirškinau lietuvisku raidžių vietoje skaičių, ilgai
naudojau klaviatūrą su dead key, o ten lietuviškos raidės buvo ne po
skaičiukais. ą gaunama AltGr + a, š — AltGr + s, ž - AltGr + z ir t.t.

Jei nori - pasibandyk:
https://www.dropbox.com/s/ddvyacxp3kig5lp/ltaltgr.7z?dl=0