Tema: Re: Alt+ ?
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2016-03-13 22:10:46
Labas, Jonai,

1. ar pasinaudojai pridėtu registro failiuku ir importavai jį į
„Windows“ registrą?
2. Ką matai ekrane, kai nuspaudęs Alt, sumaigai klavišus + (pliusą iš
skaitmenų srities dešinėje), 0, 0, E ir 3  ?

Beje, šitas būdas nėra tobulas – nuspaudus E, bent jau man programa
sufokusuoja lauką, kurio prieigos klavišas yra Alt+E, taigi, kirčiuotoji
A raidė atsiduria tame lauke. Tačiau tai vis geriau, negu nieko.

Kitas variantas – išbandyk programą, aprašomą čia:
http://www.thewindowsclub.com/wincompose-insert-special-characters-symbols
arba kitas programas, paminėtas tame aprašyme (paieškojęs jų pavadinimų
per Google, turėtum jas be problemų rasti).

Rimas