Tema: Re: Alt+ ?
Autorius: Jonas Jonaitis <pavard
Data: 2016-03-12 10:13:35
Worde tai aš galiu ir su insert symbol ją įterpti, o man reikia va į gmailą,
į feisbuką greutuoju būdu įrašyti. Ir nerašo net ir perkrovus kompą...
Ką patartumėte?
Ačiū.

"Rimas Kudelis"  parašė naujienų news:nbk2ud$4i3$1@trimpas.omnitel.net...

2016-03-05 13:30, Jonas Jonaitis rašė:
> Kaip rasti prie alt kodų kirčiuotą a raidę?? Riestiniu kirčiu :)
>
> Insert symbol netinka.

Šitos raidės nėra windows-1257 koduotėje, todėl ir per alt+123 jos taip
paprastai įvesti negalima.

Bet galima įvesti per unikodo kodą. Tam visų pirma pasinaudok registro
failiuku, kurį pridedu, antra, perkrauk kompiuterį, o tada galėsi rašyti
bet kurį unikodo simbolį, naudodamasis Alt+ +12ab seka. Konkrečiai raidė
ã bus Alt + +00E3 (t.y., laikydamas Alt, turėsi sumaigyti klavišus + 0 0
E 3).

Rimas