Tema: Re: Ar laikyti laptopa ant laido yra nesveika baterijai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2008-04-17 15:28:03
Tai cia tai atrodo, kad internetas prie ko, kai baterijoj matai juoda dezute aprasineta raidemis.

Tuo labiau, neaisku kas ten per satelitas pas kori, gal naujas 5val laike. O ir naudojamas tik ant laido, t.y. ne pagal paskirti. tu gal baik karta savo "paniatkemis" gyvent, pabandyk apsisviest.

--
Dainius