Tema: Re: Ar laikyti laptopa ant laido yra nesveika baterijai?
Autorius: nesamone
Data: 2008-04-17 11:35:45
As naudojuosi tokia tvarka, kad laptopas (kazkoks Asus) visada pajungtas,
tik karta per 1-2 savaites isnaudoju akuma ir po to vel pakroveja ikisu. Per
2,5 metu baterijos nusidevejima rodo 27% (talpa nuo 64.5Wh sumazejo iki
46.5Wh), dviem valandoms darbo dar pilnai pakanka.
Nezinau, cia geri ar blogi rezultatai, bet mane tai pilnai tenkina :)