Tema: Re: Ar laikyti laptopa ant laido yra nesveika baterijai?
Autorius: Danielm
Data: 2008-04-17 15:21:37
nekalbant apie tai kad pas mane darbe kokie 7 laptopai ivairiu metu ir ivairiu gamintoju.
kori parashe irgi bishki kitka nei tu chia blevyzgoji. nafig man googliont jei yra konkretus gyvenimishki pavyzdziai tiesiai po ranka.
as gi tau jau sakiau: ты умрешь от опечатки . Islisk tu viena karta is to interneto i realuji pasauli

--
Danielm