Tema: Re: problemos su TV tiuneriais
Autorius: Mikrobas
Data: 2008-04-16 14:08:57
Kazkada buvo nuoroda kaip persidaryti S-Video kabeli, nes ten jo keli
kontaktai buna pagal kita standarta pajungti. Lygtai masinis laidas ne ten
pajungtas ar kazkas panasaus.
Kitas dalykas pas tave gali buti S-Video i SCART o ne atvirksciai, nuo
krypties irgi kontaktu padetis priklauso...
Jei yra S-Video isejimas pabandyk prie jo pajugti telika per ta kabeli.