Tema: Re: problemos su TV tiuneriais
Autorius: Alvidon
Data: 2008-04-15 16:27:25
O tai tas "su kortele" kokį išėjimą turi ? SCART ? Susiderini tą
kortelinį, kad veiktų (čia jau ne komp. reikalas, kad ir ant teliko
tikrinies), tadu paduodi vietoj teliko jam kompo kokį nors video-in
(kad ir esamo WinFast tiunerio). Garsą paduodi į kompo garso
kortos line-in. Ir priklausomai nuo naudojamo softo susikonfiguruoji
vaizdelį. Nepatogu aišku (ba valdymas per du daiktus (kompas ir tas
"su kortele")), ale nieko nepadarysi.