Tema: Re: problemos su TV tiuneriais
Autorius: Alvidon
Data: 2008-04-15 15:28:41
Aš jau musie visai durnas, ale nieko nesupratau.
"Noriu pasijunkt TV tiuneri kabelines TV prie kompo" ir
"Kompe yra tvtiuneris WinFast" ???
Kam tada tas "Skart-Svideo" ? Nekalbant jau apie gramatines klaidas.
Žodžiu reikia žinot ką pro kur nori žiūrėti: ar kabelinę TV per
"Kompe yra tvtiuneris WinFast" kompe žiūrėsi, ar iš kompo į teliką
(nors tada kodėl ne tiesiai į teliką) ?