Tema: Re: Ir vel notebook
Autorius: Vaidas
Data: 2008-04-15 14:39:49
Baldocer wrote:
> Melagyste, nera ta OS tokia patogi kaip kalbama, pakankamai durnysciu
> pridares ir obuolys, safaris ne ka geresnis patogumo prasme nei IE,  su
> tabais sunku dirbti, pvz windozeje yra bjaurastis visokia kaip WMP tai
> macose itunes ir quicktime irgi geri priciudai su savais niuansais, tokiu
> dalyku kaip codecu reiks norint visus filmus ziuret,
codecu reikia visur, o ju gaut nera problemos. Jei nepatinka nei IE nei
safari, naudok Firefox su ju pluginais.
  object dokas grazus bet
> neinformatyvus,
del sito nesiginciju, bet galima iprast. Bet naudoji exposee ir surandi
greit visus langus issimeciusius.
  programu uzdarymas pradzioje labai nervina ir yra lempinis
> visiskai, spaudziant x programa neuzsidaro bet minimaizinasi norit iseit
> reik alt x (ar alt q) naudot,
uzdaro programos langa, o ne pacia programa. isjungt gali per meniu, per
docka. kartais taip geriau
  konsole vistiek prireiks pasinaudot pvz po
> updeitu, draiveriu manual (dauguma turi normalius instalerius) instaliavimas
> jei kada prireiks tai bus didelis galvos skausmas,
kokiu draiveriu? Jei perki apple kompa apie tai gali pamirst.
Programu instaliavimas? Daugumos programu instaliavimas- is programos
imidzo nutempt faila i applications kataloga. Didesnes, kaip ms office,
adobe turi normalius instalerius.
  nepratusiam prie obuolio
> failu sistemos pirmom dienom tikrai bus sunku orentuotis kur pvz
> paleidziamasis failas kur instalas kur susinstaliavo programa, harde
> bardakelis, pacios programos uzima suinstaliuotis daugiau vietos nei
> analogai windozeje pvz videolanas windozeje ~40mb, obuolyje ~86 svieziai
> suinstaliuotas ir .t.t.
na taip nepratusiam is karto nera patogu, failu sistema unix/linux tipo.
Del dydzio per daug kazkodel nesigilinau. Visa sistema su kruva programu
  neuzima 10GB, kai vien vista ultimate tiek uzima.
  bendras file, view ir .t.t meniu nera labai patogus
> del to kad programos meniu susimaso su kai kurias sistemos meniu ir tiktai
> trukdo,
meniu irgi reik iprast, puse jo panasiai kaip windowsu start juosta su
laikrodziu, kita dalis - meniu. Sudeta dalis funkciju panasiu i starto -
isjungimas ir pan.
  su windows maximaizinimu tai isvis kazkokia beprotyste padaryta ir
> labai nervina,  geriau sugalvojo mikrosoftas su savo pasislepianciu meniu,
langu maximizavimas ne pats geriausias dalykas, istampyt tik rankom viska.

> zodziu nereikia cia piest paveiksliuko apie idealia OS nes taip nera, toli
> ir oboliui ir mikrosoftui iki to
nei viena sistema nera ideali. Bet man mac os labiau patinka. Nenaudoju
jokiu antivirusiniu, firewallu ir kito briedo, kuris kompa stabdo.