Tema: Re: Ir vel notebook
Autorius: Baldocer
Data: 2008-04-14 23:31:34
"Vaidas" <spamas@eina.cia> wrote in message
news:fu08jm$lqo$1@trimpas.omnitel.net...

> Vienas is didziuju apple skirtumu ir privalumu yra ju OS, kuri yra unix
> pagrindu. Bet kai kuriuos zmones tai gasdina. Siap tikrai jei nelabai
> bijai tai verta pabandyt, tikrai patogi ir gera OS, nereikia jokio
> terminalo, komandu, kaip linuxe.
Melagyste, nera ta OS tokia patogi kaip kalbama, pakankamai durnysciu
pridares ir obuolys, safaris ne ka geresnis patogumo prasme nei IE,  su
tabais sunku dirbti, pvz windozeje yra bjaurastis visokia kaip WMP tai
macose itunes ir quicktime irgi geri priciudai su savais niuansais, tokiu
dalyku kaip codecu reiks norint visus filmus ziuret, object dokas grazus bet
neinformatyvus, programu uzdarymas pradzioje labai nervina ir yra lempinis
visiskai, spaudziant x programa neuzsidaro bet minimaizinasi norit iseit
reik alt x (ar alt q) naudot, konsole vistiek prireiks pasinaudot pvz po
updeitu, draiveriu manual (dauguma turi normalius instalerius) instaliavimas
jei kada prireiks tai bus didelis galvos skausmas, nepratusiam prie obuolio
failu sistemos pirmom dienom tikrai bus sunku orentuotis kur pvz
paleidziamasis failas kur instalas kur susinstaliavo programa, harde
bardakelis, pacios programos uzima suinstaliuotis daugiau vietos nei
analogai windozeje pvz videolanas windozeje ~40mb, obuolyje ~86 svieziai
suinstaliuotas ir .t.t. bendras file, view ir .t.t meniu nera labai patogus
del to kad programos meniu susimaso su kai kurias sistemos meniu ir tiktai
trukdo, su windows maximaizinimu tai isvis kazkokia beprotyste padaryta ir
labai nervina,  geriau sugalvojo mikrosoftas su savo pasislepianciu meniu,
zodziu nereikia cia piest paveiksliuko apie idealia OS nes taip nera, toli
ir oboliui ir mikrosoftui iki to