Tema: Re: Ir vel notebook
Autorius: Vaidas
Data: 2008-04-14 21:43:02
Raimis wrote:
> Sveiki, cia visai neseniai apzvelget notebookus taciau nauja tema
> sukuriau, nes mane domina du variantai:
>
> Dell Inspiron
> http://bms.lt/lt/catalog/view/?id=34427
>
> APPLE MB062ZH/A
> http://www.elektromarkt.lt/Catalog/cat.aspx?lang=lt&cat=50|1510|1510020&brand=606&price=0|0&page=1&query=&product=151002060650088
>

> gal galite patarti kuris geriau? siaip dell duomenys tikrai geresni bet
> kaip matau daug kas labai giria apple, kodel? Ir del apple ar tikrai
> visuose yra suderinamumas su winxp?
Vienas is didziuju apple skirtumu ir privalumu yra ju OS, kuri yra unix
pagrindu. Bet kai kuriuos zmones tai gasdina. Siap tikrai jei nelabai
bijai tai verta pabandyt, tikrai patogi ir gera OS, nereikia jokio
terminalo, komandu, kaip linuxe.
  Visi dabartiniai apple kompai yra su intel procesoriais ir visom kitom
dalim, kokios ir kituose kompuose naudojamos, tai i juos irasyt windows
- 0 problemu.
Siaip panasus i apple yra dell xps m1330, bet va apple dabar senesniu
modeliu geros kainos.