Tema: Re: NAS + Lightroom
Autorius: svogunelis
Data: 2021-03-12 16:12:27
o kaip variantas, 2x8 tb susidėti, vietoj 2x3tb.
Eksportui, taip, procesorius čia svarbiausia.
man čia esminis dalykas - ar importas nėra baisiai lėtas per LAN ir
peržiūra momentinė?

dar vieną dalyką pagalvojau, jei nebelaikyti telefone vidinėj atminty
pvz DSLR importuotu per itunes. Tai jeigu per NAS galeriją žiūrėsi
originalias 100 proc kokybes nuotraukas gatvėje ar svečiuose be wifi
pvz, tai pasibaigs telefono mobilūs mb staigiai ir nebepažiūrėsi nieko? :)