Tema: Re: NAS + Lightroom
Autorius: svogunelis
Data: 2021-03-12 16:08:44
man raw užima kokius 40-50 mb, jpg max kokybė - na tarkim kaip sakei,
kokie 7-15 mb, priklauso kokia nuotrauka ir kiek spalvų. na iš šeimos
nuotraukų nelabai ką ten bedarysi, o baisiai norint ir jpg koreguojama
proto ribose. Na jei raw, tai raw, bet jei programa pasikeis ar dar
kažkas ir maža kas, tiesiog sprogs raw daryti duomenys, tai iš naujo
tūkstančius mažiausiai norisi perredaguoti :)
man jpg kažkaip užtikrinčiau ir galutinis formatas/darbas.