Tema: Re: NAS + Lightroom
Autorius: svogunelis
Data: 2021-03-09 12:11:59
On 2021.03.09 11:09, Nerijus wrote:

>      Gigabitinis lanas = 1 Gbps, 100 MB/s Siaip jau.

taip, ir rašiau, kad 100mb/s, todėl kyla man klausimų.

>      Ir labai gera pastaba. Reikia tikrai neblogo HW, kad uzmust
> elementaru gigabita, ypatingai skaitant daug mazu failu.
>
>      Bet jei tikrai botlenekas tinkle, tai imk 10 gigabitu. Yra HW be
> problemu. Nematau prasmes imti maziau. O del CAT5 vs CAT6 - jei laidas
> geras, ir nelabai ilgas, tai reikia tiesiog pabandyti. Kartais atsitinka
> taip, kad "tiesiog veikia".

na kas pasakys ar geras laidas ar ne, koks yra toks yra jau pravestas.
namą pirkau jau su pravestais laidais, dėl metrų irgi neįsivaizduoju
kiek ten per sienas pravesta - gal 20 ar 30 metrų iš akies maksimum
įsivaizduoju, sunku pasakyti kaip ten pravesta ir kur pro visus
kampus/sienas.

ar yra koks LAN greičio testeris tarp kompo ir routerio? ar niekaip nėra
kaip patikrinti?