Tema: Re: Plonas ir plonais rėmeliais 24" monitorius
Autorius: bat0nas
Data: 2021-01-19 09:14:43
On 2021-01-18 22:24, Caponi wrote:
> Kažkaip sunku tave suprast - jei ieškai "mažabiudžetinio" ir pavyzdinis
> Xiaomis už 15x Eur tokiu buvo, tai kuo Dell P2419H už 160 Eur tokiu nėra
> ir kodėl dabar staiga šoki ant brangesnių Ultrasharpų?

Na čia man šiek tiek reikia susivokti, kiek mokėti už monitorių.

Belekoks pigus LG, Xiaomi (for fun), Dell P - iki 160€.
Ar Dell U - virš 200€.

Ar kažką iš tų pačių, bet QHD. Bet čia turbūt atkrenta ši opcija. 24"
turbūt geriausiai žiūrisi su FHD.

Ar paaugliškai baisiai atrodantį gaming su baisiais apžvalgos kampais -
virš 200€

> O "religinis natazimas" Dell'ų (būtent P serijos) atžvilgiu iš mano
> pusės pagrįstas geromis techninėmis charakteristikomis (tame tarpe USB
> HUB'u), adekvačia kaina, pilnu mechaniniu reguliavimu, iš kurių
> svarbiausias man aukščio reguliavimas, ir galimybe įsigyt daiktą su 5
> metų garantija be jokių ten burtų su garantijų praplėtimais - nieko
> nežemiško :-)

Tik man šiek tiek yra neaiškumų dėl P serijos:
- P neturi USB-C. Turint omeny, kad bus naudojamas 10 metų -
pageidautina, kad būtų su USB-C.
- P yra šiek tiek tamsesnis pagal review. Nors prie abiejų (U2419H vs
U2421HE) randu 250cd/m2 šviesumą. Na bet čia Google išspręs šį klausimą.
- Jei ir brangesnis 100€, bet.. žr. pirmą punktą - bus naudojamas 10 metų.