Tema: Re: Plonas ir plonais rėmeliais 24" monitorius
Autorius: Caponi
Data: 2021-01-18 22:24:23
Kažkaip sunku tave suprast - jei ieškai "mažabiudžetinio" ir pavyzdinis
Xiaomis už 15x Eur tokiu buvo, tai kuo Dell P2419H už 160 Eur tokiu nėra
ir kodėl dabar staiga šoki ant brangesnių Ultrasharpų?

O "religinis natazimas" Dell'ų (būtent P serijos) atžvilgiu iš mano
pusės pagrįstas geromis techninėmis charakteristikomis (tame tarpe USB
HUB'u), adekvačia kaina, pilnu mechaniniu reguliavimu, iš kurių
svarbiausias man aukščio reguliavimas, ir galimybe įsigyt daiktą su 5
metų garantija be jokių ten burtų su garantijų praplėtimais - nieko
nežemiško :-)

Kas link USB HUB'o, tai jei gerai supratau tavo klausimą, tai taip, iki
šiol taip ir veikdavo tas reikalas, t.y. USB HUB'as yra būtent USB
HUB'as, su TypeC atsiradimu prisidėjo PD opcija (notebooko užšėrimui).
Konkrečiai U2421HE galimybiu nesinagrinėjau (Ultrasharpai tokie labiau
nišiniai ir mano klientūrai jie dažniausiai nx nereikalingi, tai aš
labai detaliai apie juos nesidomiu paprastai), bet nemanau, kad tuo
klausimu kažkas pasikeitė.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/