Tema: Re: Plonas ir plonais rėmeliais 24" monitorius
Autorius: bat0nas
Data: 2021-01-18 12:06:13
On 1/18/21 11:18 AM, Caponi wrote:
> Tavo tekste apie tai nieko nėra, bet filtre uždėtas FreeSync - jei jo
> visgi nereikia, tai mano akim praktiškai be konkurencijos (variantas su
> 5 metų garantija):
>
> http://www.skytech.lt/210apwu5y-dell-p2419h-led-monitorius-ips-technologija-garantija-238-coliu-full-1-p-405351.html

Pažymėjau freesync, nes PC jau turi rx580 ir tikėtina visą laiką turės 2
generacijų senumo vienokią ar kitokią plokštę su freesync.

Bet kažkodėl jaučiu, kad į tai neturėčiau kreipti dėmesio?

Nes realiai net ir tos rx580 turėtų užtekti bet ką sukti 75Fps (t.y.
monitoriaus native Hz) be jokio poreikio variable frame rate'ui.
Tiesa?

> Aš be didelės būtinybės į monikus be aukščio reguliavimo jau seniai
> nebežiūriu, storis, kaip charakteristika, man išvis nesuprantama...
>
> Beje, mano galva daugelyje situacijų vertesnis dėmesio būtų P2719H:
>
> http://www.skytech.lt/210apxf5y-dell-p2719h-led-monitorius-ips-technologija-garantija-coliu-full-1920x-p-405352.html

Į didesnius nežiūriu. Vieta, kurioje tai stovės - nėra didelė. Realiai
net ir dabartinio 17" užtenka ir didesnis imamas tik dėl pločio (3x4
formatas nebetinka).

PS: Plonumas ir minimalizmas man būtina sąlyga.