Tema: Re: gpu video dekodavimas
Autorius: ABLomas
Data: 2020-11-24 19:43:50
On 2020-11-24 15:07, asd wrote:
> Na, gal mano googlas sugedęs, bet programos ivms4200 instrukcijoje
> apsiribojama sakiniu "hardware decoding".

Na, tai dažniausiai bus bendrinis OpenCL ir tiek žinių - tai NVDEC
versija visiškai neįdomu, bet CUDA performansas (nes nvidia atveju
opencl yra vos ne kad cuda wrapperis) aktualu.
Nors ką ten žinosi, gal ten jie visą vlc įlinkinę statiškai, tai tada
gali būt krūva backendų...
Šiaip ar taip, RTX kortų dėt nereiktų - visokie tensor cores ir pan.
stufas video dekodinime tikrai nedalyvauja, o normalesnė low-power korta
su nenukirptais cuda processing unitais greičiausiai prisidės.
Reiktų nepamiršt ir apie bendrą sistemos BW, kas iš to, kad gali 10
streamų dekodint, jei nespėji paduot visko...