Tema: Re: gpu video dekodavimas
Autorius: asd
Data: 2020-11-24 15:07:38
Na, gal mano googlas sugedęs, bet programos ivms4200 instrukcijoje
apsiribojama sakiniu "hardware decoding".

Iš praktikos, default settings, core i5 (10 generacija) CPU load 100
procentų, kompiuteris nebenaudojamas. Programos nustatymuose uždėjus
varnelę ant hardware decoding, panašu pasileidžia intel quick sync ir
CPU apkrovimas krenta iki 40 procentų, programa nebestabdo, bet GPU
apkrovimas 100 proc.

Problema, kad laiks nuo laiko tai artefaktai kažkokie ekrane, tai žmogus
tampa šešėliu.. To nebūna dekoduojant CPU pagalba, aišku tada išvis
mažai kas juda ekrane..  Bet kai GPU apkrovimas 100 procentų, tai gali
būti, kad intel quick sync nespeja..

Tai įdomu pasidarė kaip butu su nvidia, ar NVDEC susitvarkytų,  o jei
ne, ar cuda ir pan padėtų..

Rekomenduojama vaizdo plokštė ivms4200 programai GTX 1070, tai gal ir
naudoja kažką daugiau nei NVDEC, nes 1070 nėra pigiausia vaizdo plokštė.
Su trečios kartos NVDEC yra ir GT 1030..

Žodžiu kiek supratau, bent teoriškai, jei programa palaiko įmanoma, kad
video dekoduojamas CUDA / OpenCL pagalba.