Tema: Re: gpu video dekodavimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-11-24 17:22:43
vien žo, 10th i5 16vnt 4mpix kamerų vienu metu rodo be jokių baisingų
apkrovų ir neįsitempęs. tai čia viena.
antra, jei reikia vienu metu rodyt daug kamerų, galima paimt gi ten
antrą ar trečia stream'ą su mažiau megapixelių ir viskas važiuos.
trečia, tuos 4k megapixeliuuose dažniausiai šiaip ar taip nesimato to su
viltim ką matyt tos kameros dedamos. O bandwith, storage ir kitus
resursus ėda, nu nesveikais kiekiais......