Tema: Re: 2 tranzoo
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2020-11-11 00:48:53
2020-11-11 00:06, tranzoo rašė:
> tai kas bmk kai dirbau - dafiga epsonu isnuomota pas architektus. orgsis
> irgi uzsiima canon nuoma sekmingai.

Su BMK kažkaip nepavyko savo laiku apie ploterius pabendraut. Apie
projektorius ir MF'us - viskas su jais gerai.

> viskas darosi per viesuju pirkimu portala. pamirsau kaip vadinasi.
> pasiskambink bmk ar orgsy ir pasikalbesi

Plaukiojom, žinom. Ten ilgalaikiai darbai. Jei reikia čia ir dabar -
supaprastintas pirkimas - kainų apklausa ir gal sutartis. ir jokios
aptarnavimo sutarties, nes gi daiktai negenda kad juos reiktų kasmet
apžiūrėt; profilaktika - kartą į 10 metų, o dar geriau kartą į 20.
Čia tau ne Švedija.

> reklamscikai perkasi.
>
> kontora turi turet savo peckeli, kad galetu sau leist pirkt.ir seip reik
> but jobnutiems sita linkme.

Visokių yra kontorų. Kaip rašiau - 2 spausdinimai per metus, kaskart
apie 150 - 200 m popieros.

 > tu irgi nevertini savo laiko, jau nekalbant
> apie kvalifikuotus inzinierius, kurie turi vaziuot i svedijas per tokius
> kaip tu ;)

Ne per tokius kaip aš, o per tokį finansavimą, kurį gaunam.

Beje, norėtum ateit, sukišt rankas į laužą, autoritetingai pareikšt kad
šitą senolį reikia keist nauju ir išeit negavęs €€?
Taigi nesuremontavai. O būna kad ir suremontuoja, o €€€€ negauna.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody