Tema: Re: 2 tranzoo
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2020-11-10 23:51:27
2020-11-10 23:17, tranzoo rašė:
> nesvaistyk valymo skyscio. nelabai suprantu, ka tu nori sutaupyt.

Savo laiką.
Man reikia surasti 3 kontoras, kurios gali sutvarkyti printerį ir
pasakyti galutinę kainą jo nemačiusios. Jauti viešųjų pirkimų jėgą?

> nori kad veiktu - keiti slangas ir valymo stotele.

yra LT kas parduotų dalis? Nes pvz. diržą keitimui gavau iš Albiono.

> arba visa spausdintuva.

Apie tai galvojam. Bet mums reikia 700 arba 1000 mm pločio. 42" kaip ir
tinka, bet jų kaina viršija galimybes. Sudėt 9-15k į spausdinimą 2
kartus per metus - niekas nesupras.

Atsivest ką nors, kas pastatytų ploterį - vietos nuomos konkursas. Jau
taip kavos aparatui vietą išnuomojom, viena brangiausių kavų mieste. ir
jis stovi nieko neveikdmas, nes kortelių kažkodėl nepriima, o aplink
bent 3 tinklų kavinės.

> visokie valymai ir refurbishinimai tegu lieka indusams ir
> rusijos я у мамы инжинер. pasipist galima ir kitur.

čia ne reklamščikai, čia - blogiau :)

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody