Tema: Re: 2 tranzoo
Autorius: tranzoo
Data: 2020-11-11 00:06:30
tai kas bmk kai dirbau - dafiga epsonu isnuomota pas architektus. orgsis
irgi uzsiima canon nuoma sekmingai.

viskas darosi per viesuju pirkimu portala. pamirsau kaip vadinasi.
pasiskambink bmk ar orgsy ir pasikalbesi

reklamscikai perkasi.

kontora turi turet savo peckeli, kad galetu sau leist pirkt.ir seip reik
but jobnutiems sita linkme. tu irgi nevertini savo laiko, jau nekalbant
apie kvalifikuotus inzinierius, kurie turi vaziuot i svedijas per tokius
kaip tu ;)