Tema: Re: PC mokytojai
Autorius: Paul_
Data: 2020-09-30 14:48:21
On 2020-09-29 15:27, MRT wrote:
> netbookiniai atom tik 4C tempia link kokio normalaus Celeron 2C/2T
> 2C Atom CPU - negalima pirkt, o geriau, kad tokiu nebutu ir pagamine.

Idomu buvo stebeti, kai 2012 metu kartos Celeron 1037U 1.8GHz 17W 2C,
(pagal Geekbench 4) du kartus nasesnis vieno srauto operacijose, nei
2015 metu Atom N3150 2.08GHz 6W 4C. Ant Multi-core uzduociu rezultatas
apyligis.
Abu testuoti buvo su pasivaus ausinimo aliuminiu korpusu. Abu turejo
DDR3 RAM 8GB ir ta pati SSD. Va tau ir upgreidas.

Siaip daznu atveju man ofiso/namu uzduotims dar uztenka pilnai Celeron
G530 (Sandy Bridge), tai Celeron G1820 (Haswell) turetu irgi uztekti.
Juntamas upgrade gaunasi tik persokus i Pentium G4560 2C/4T 3.5GHz arba
i dar naujesni, kai single-core operacijose, pagal Geekbench 4 matomas
dvigubas skaicius surinktu balu.

G1820 vs G4560 (G5400)
2650 vs 4700 singlecore
4500 vs 9000 multicore