Tema: Re: PC mokytojai
Autorius: MRT
Data: 2020-09-21 23:04:36

> kaip pasakysi,
> seip as nuo mazens intelio klientas, bet girdejau kad dabar AMD
> perspjauna Inteli, todel ir nugrybavau

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_Ryzen_microprocessors#APUs_3
Ryzen 3/5 3***G yra 12 nm (Zen pirmas),

kai normalus CPU Ryzen 5 3600 - 7nm (Zen 2)

o normalesni AMD APU - OEM only.. tai nebent "baltam" kompe:
https://www.amd.com/en/products/apu/amd-ryzen-3-4300g

PS. man irgi Intel vis dar labiau limpa, ypac low/mid CPU.
Pvz i5-10400 6C/12T uz ~185 Eur visai ziurisi, o jei GPU nereikia,
tai i5-10400F 6C/12T uz ~159 Eur gali but alternatyva AMD'ui.

Taciau kaip besuktum - sie desktop'inai Intel CPU yra 14nm.
Galima isgyvent ir tai, kai CPU iki 200Eur ir ten baisiai "piktas"
nei pas AMD, nei pas Intel uz tokia kaina jis nebuna.