Tema: Re: PC mokytojai
Autorius: RaR
Data: 2020-09-28 21:04:38
Realiai visi ten ofisai visai gerai sukasi ir ant pirmojo core i3.
Senesnės kartos procai, visokie dualcore jau seniai stabdo, o štai su
bet kokiais core i3-i9 jau viskas gerai, bent jau su staliniais variantais.
O kai kurie silpni procai net nauji netinkami naudoti. Prieš kažkiek
metų žmonai išskrendant į komandiruotę staiga prisireikė kompo.
Sekmadienį paėmė topcentre netbuką su atom procesoriumi. Tai jis ant
tiek lėtas, kad realiai neinasi dirbti. Bandžiau aš po to ir SSD įkišti,
ir RAMN 2G vietoj 1G įdėti, bet per lėtas ir viskas. Taip ir guli kažkur
praktiškai nenaudotas iki šiol.