Tema: Re: Paprotinkit mane dėl monitoriaus
Autorius: RaR
Data: 2020-09-26 11:03:51
Mano nuomone, jei yra vietos, tai verta imti kuo didesnės įstrižainės.
Jei reikalinga kuo daugiau desktopo ploto - jį turi, o jei ne - tai
stambesnės detalės neįtempia akių, ypač kai regėjimas suprastėjęs. Jei
natyvi rezoliucija būtų FullHD, tokioje įstrižainėje jau gal matytųsi
pikseliai, bet esant 4K su 200% scalinimu, tikriausiai, gražiai viską
užglotnina? Beje, turbūt suklydai, rašydamas,  scalinimą užsidėjai 200%,
o ne 1000%? Man ant 43" windowsai jau siūlo 1500%.