Tema: Re: Paprotinkit mane dėl monitoriaus
Autorius: Arj
Data: 2020-09-25 10:11:58
su konkreciu moniku viskas ok - dell kokybe stabili, simtai ju offisuose
stovi ir nei vienas proto nepisa, spalvas ultrasharpai atvaizduoja ir
zjb, iskaitant "out of box". Minusai principe tokie - tai 815Eur (t.y.
daxuja, praktiskai 3vnt 27" iseina), antra tai 4K rezoliucija (kompas
pavesh? gali tekti video isideti/pasikeisti, ne visos integuotos paveza;
+ kokiu scalinimu bus dirbama - jei 1:1 (=100%) tai laaaabai geras akis
reikia tureti, gal net komplekte su didele trumparegyste - visos detales
labai smulkios, o scalinimas winowsuose neidealus, nors neblogas +
kartais pasitaiko softo kur jis isvis kreivas), nu ir trecia, tai 31.5"
monikas - ant stalo vietos bus? jis jos daxuja uzims