Tema: Re: Paprotinkit mane dėl monitoriaus
Autorius: Sniegas
Data: 2020-09-26 00:32:35
799,99 eurai. Aš juk susigrąžinau pinigus už pusantrų metų naudotą
defektuotą Asus. Tereikėjo 187 eurus pridėti. Svarsčiau, gal imti 27",
bet gerai, kad 32" paėmiau. Kai man jau reikia akinių, tai ne bėda ir
100 procentų. Labai viskas gerai. Štai valandą naudoju ir viskas super.
Senukas QHD rūko kamputyje.