Tema: Re: Monitorius, nevarginantis akių ir PC
Autorius: KU202H
Data: 2019-08-06 09:53:11
On 2019-07-31 12:32, Lawrence Jamieson wrote:

> Mano nuomonė nepopuliari, bet išsakysiu ją.
>
> Aš esu all-in-one šalininkas. Monitorius + mažiukas vienintelis pliusas tėra kaina, nes tokis setupas neturės nei normalesnio garso, nei mikrofono, nei videokameros skaipinimui ir pan.
>
> Desktopas, IMO, tik labai biudžetinis variantas arba ten, kur reikia maksimalaus produktyvumo (visoks video apdorojimas, 3D renderenimas, žaidimai ir t.t.)

> [...]

pApuva naujoji gvineja ... prie Adamkaus buva gereu - galejai rinktis
tik is keliu modeliu.... su ccfl inertiska sviesa

Specai (2018m) ragina saugotis moniku su ppi didesniu nei 120, bo nes
win nesugeba daugiataskiu resaizinti teisingai.

LED'inis pasvietimas turi but be PWM,o flicker free lipdukas dar
nereiskia kad galva/akys neskaudes.

....Krastiniu ratio ? :) 4:3=2xA4 ... bet pasaulis tysta velniop palei
kino'logu dudele. Laime yra pasukamu moniku.