Tema: Re: Monitorius, nevarginantis akių ir PC
Autorius: useris
Data: 2019-08-05 12:13:10
Sutinku kad iMac ekranas labai geras, bet reiktų Windowsinio kompo.
Kaina nėra svarbi, todėl gali būti brangus monitorius, bile tik akim mažiau
kenktų.

wrote in message news:qi8hj0$b4a$1@trimpas.omnitel.net...
2019-08-02 15:43, useris rašė:
> Į all-in-one įdeda geresnius monitorius, nei brangiausiuose Delluose?

Nei brangiausiuose - turbūt ne. Bet pasikartosiu - kol kas ten linkai buvo į
toli gražu ne brangiausius Dell monitorius ir AIO ekranai, manau, kad tikrai
ne prastesni nei jų.

Na ir aplamai su Dell AIO aš nelabai susidūręs, turiu patirties su iMac'ais,
tai ten ekranai yra tiesiog superiniai. Galbūt ir dėl patirties su iMac aš
ir PC darbo vietai pirkčiau tik AIO. Na nematau aš nei vieno (išskyrus
kainą) atskiro kompo + monitoriau REALAUS pliuso. Kalbu ne apie specifines
taikymo sritis, o generic kompo naudojimą namie ir darbe.