Tema: Re: Monitorius, nevarginantis akių ir PC
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-08-06 08:27:42
Kad isvis jokiu AIO pliusu nesugalvoju ir dar perzvelgiau komentus, gal kas
parase kokiu, bet nieko neradau. O minusu, tai daug ir esminiu
(upgradinimas, taisymas, tiketina ir kaina). Vietos taupymas vienintelis
pliusas, bet ir tai toks tik pusiau, nes visada galima ir paprasta deze
padet normaliai ir is praktines puses bus tas pats.