Tema: Re: Mini-ITX sistema
Autorius: toms
Data: 2019-07-18 16:37:50
Moka, t.y. jis moka nusikopijuot IR signala nuo tavo pasirinkto pultelio.
naudoju versija kur moka tik 5 mygtukus isimint. To man pilnai uztenka.

Taip pat turiu versija kur visus mygtukus gali apmokint, bet jo minusas, kad tada reikia perjunginet tarp IR ir standartinio rezimo, kas mane uzkniso tai dabar renka dulkes stalciuj.