Tema: Re: Mini-ITX sistema
Autorius: Remigijus
Data: 2019-07-17 14:56:16
Pulse-eight naudoju nuo 2014 metų ir veikia kaip priklauso, neturėjau
absoliučiai jokių bėdų. Flirc tv ,kaip suprantu reikia, kad visi
įrenginiai būtų vienoje vietoje. Mano atveju HTPC yra tamsiam sandėliuke
tai netiktų toks sprendimas. Aš pats nekonfigūravau klaviatūros šablonų.
Man pakako defaultinių nustatymų, nes veikė iškart visi TV distancinio
pulto multimedia mygtukai.