Tema: Re: Mini-ITX sistema
Autorius: Remigijus
Data: 2019-07-15 12:11:51
1. Aš pasidariau su MiniITX NAS'ą (OpenMediaVault) SSD + 4 HDD, po to
įsidiegiau GPU driverius ir KODI. Prie TV pasijungiau per Pulse8 CEC2USB
priedėlį. Tai naudojamas tik TV pultelis. TAS NAS+HTPC yra neišjungiamas
ir sunaudoja elektros idle 26W. Kai nežiūri filmų atlieka NAS
(backupavimo,torentų,ftp,web serverio) funkcijas. Sudėta mažoj dežėj tai
turėjau nemažai laiko sureguliuoti ventiliatorius, kad būtų kaip galima
tylesnis (bet HDD permuša garsumu visus ventiliatorius).

2. Diskus geriausia dėti tokius kokius turi (t.y. belekokių rpm ir dydžių)

3. Nesiūlau į mažą dėžę dėti GPU, nes labai sunku suvaldyti temperatūrą
ir triukšmą. Net ir NAS su daugiau nei dviem diskai geriau didelėj dėžėj
su ventiliatorium diskams.