Tema: Re: Ultrabook'ai 2019
Autorius: fenix
Data: 2019-05-07 23:45:50
2019.05.07 23:04, Dainiushas rašė:
> šiaip ir tiesiog yoga jau yra pakankamai zjbys

NESTILINGAS!!!!
ble, kiek visokiu zjbs fyceru yra ant brangiu laptopu, jeigu atmetus
"negrazus" kriterijus, tai galima butu tikrai gera daikta nusipirkt.

pvz as 5+m su pro/elitebookais sedziu ir 2 dalykai kuriu ZIAURIAI
pasigendu dabartiniame senolyje, tai automatinio ekrano
uztamsinimo/pasciesinimo priklausomai nuo esancio sviesos kiekio, o
kitas - paprasto bios lygio byperio, kuris pradetu naglai pypset, kai
batarkes lieka 1-2%.