Tema: Re: Ultrabook'ai 2019
Autorius: Caponi
Data: 2019-05-07 22:15:15
Nu nuotraukoj tai jau senukas, ar tik ne G1, kai dabar jau yra 5 kartom
naujesnis G6. Tiesa, rėmelis aplink ekraną irgi plastmasinis, jį buvau
pamiršęs dėl niekingai mažai užimamo ploto viso korpuso kontekste :-)

Kas link portų, tai HDMI nemažai daliai šiuolaikinių vartotojų
praverčia, o be pilnaverčio USB aš išvis notebooko neįsivaizduoju,
nepaisant to, kad kuprinėj tampausi saują visokių perėjimų, eilinei
mergičkai tai gali patapt dar didesne kliūtim, gi labai tikėtina, kad
gali prireikt kažko iš flashiuko (nebūtinai nuosavo), išorinio HDD,
pelės, galų gale.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/