Tema: Re: Ultrabook'ai 2019
Autorius: shadow
Data: 2019-05-07 07:32:34

"Dainiushas"  parašė naujienų > bet nuotraukose jis fainesnis nei gyvai.
    -aniptol. Aisku, skonio reikalas, bet man jis toks pat kaip
pristatymuose. Be to dabar jau ju yra kone visose prekybvietese, tad nesunku
nukakti bei padabot gyvai ir tuo paciu palyginti su kitais kandidatais.

>Ir tie vyriai nebiesina tavęs?
    -atvirksciai. Daznai keliaujant bei naudojantis viesbutyje, kelte ar
pan - akivaizdziai pagerejo ventiliacija (tp lyginant su dellu).

>O šiaip tai nežinau, jei jau Levonas X1 nestiliovas, tai kas tada tas
>stilius?
    -velgi - skonio reikalas, bet pvz man tp lenovo siuo klausimu gausiai
nepatinka. Pakanka gyvai pamatyti (jau nekalbant apie paciupineti). Kazkokie
jie kirviu tasyti piguoliai  - niekaip netraukia iki solidaus bei tvirto
daikto ir nekelia pasitikejimo.
    Ai, beje, dar sitas asus turi IP apsauga, bei lyginant su dellu, geresni
garsa (kas man tp aktualu).