Tema: Re: Padekit susirinkt PC (sunus atima manaji:)
Autorius: Rauberis
Data: 2019-04-01 19:36:41
Net sirdi dabar skauda, kad nusipiginau:)

Susitaupe 100eur ant proco, motinine irgi ne Z390, nes nebelieka reikalo
turbinti, tada ramas letesnis, nes daugiau 2666 nepanaudosi, korpusas
truputi pigesnis ir gaunasi visi 300 eur minus... Belieka dziaugtis, kad
video korta viena is tylesniu ir konkurencinga Asusui ir nepataupiau:) Bet
realiai su geresniu monitoriumi cieli 2000eur gaunasi -

Ziuriu 2016.11 mano pirktas PC kilobaite kainavo 1360eur + monitorius 465eur

Aciu likusiems gyviems forumo dalyviams uz pagalba- Jus visada mano
sirdyje:))

Rauberis

"MRT"  wrote in message news:q7sut0$77b$1@trimpas.omnitel.net...

> Taigi gavosi i5-9400F, <..>

> Na, zodziu, vietoj 6 cilindru variklio, paemiau 4 cilindru su turbina:)
> Visgi tik sirdyje gameris:)

i5-9400F yra 6 cilindru, bet ne DOHC, o SOCH motoras.. o del turbinos
neklysti.. :)