Tema: Re: Padekit susirinkt PC (sunus atima manaji:)
Autorius: Kesha
Data: 2019-03-28 12:23:39
It happens that Rauberis formulated :
> Sveiki, o tas M.2 - cia naujas tipas SSD hardu? Trumpai, galit paaiskinti kuo
> jis skiriasi nuo paprasto SSD, koki as isivaizduoju?
> Ir sistemai, kaip rasai, idejus 970 m.2 512GB, visokiam slamstui, nuotraukoms
> ir tt. irgi ta nauja M.2 diska siulai (intelio 660P 1TB ) ar uztektu tu
> dideliu HDD WD, Seagate?
>
> Aciu
> Rauberis

M.2 būna irgi visokių, t.y. tas pats SSD tik su M.2 jungtimi, o yra ir
būtent m.2 pritaikytų, jų greičiai žymiai didesni:
samsungų 970 pro, 970 evo plus, 970 evo, čia tipo greiti ("blogėjimo"
eile)
WD black serija SN750
cruicialo P1, bet jis praktiškai tas pats intelio 660p, jie abu QLC,
kas yra prasčiau nei TLC
o va visokie MX500, 860evo, WD blue, tai tie patys, kaip ir SSD SATA,
tik su m.2 jungtimi

jei trumpai, tai imti normalų m.2 sistemai ir priklausomai nuo poreikių
didelį m.2 ar SATA SSD arba HDD dar didesnį, viską lemia kokie norai ir
pinigai "nereikalingi" :)

kaip pvz. man 1TB SSD gan greit prisipilfo žaidimų instalais (nes man
paprasčiau įsidėti papildomą SSD, nei instal-uninstall daryti), o HDD
tai torentams...