Tema: Re: Q: Padekit susirinkt PC (sunus atima manaji:)
Autorius: Kesha
Data: 2019-03-28 11:20:44
Rauberis wrote :
> Matau, vieni deda Asus Prime Z370-P, kiti komentuoja apie ASUS ROG STRIX
> Z390-H GAMING. Na, cia as - diletantas

va kaip tik susivežiau prieš kelias dienas dalis, tik kol kas tingiu
užsiimt, tai pas mane gavosi:
i5-9600K (norėjau KF-be integruotos grafikos ir ~10 eur pigesnės, bet
užsakymo metu nebuvo, dabar vėl yra), dėl i7 ir i9 nepavyko savęs
įkalbėti :)
nors ir box versija, bet jis be coolerio, kadangi turiu kraken x62, tai
kaip ir nebėda, bet reikia neužmiršt, kad reikia pasirūpinti aušinimu.
motina paėmiau gigabyte Z390 aorus master (šiaip ir asusas liux), kodėl
ėmiau gigabyte, tai gal dėl garso, nors kaip ir dzin, vistiek kompas
pas mane būna aplipdytas krūva kitu garso plokščių-stiprintuvų ir pan.
ssd sistemai ėmiau 970 pro m.2 512GB ir kaip papildomą grajams -
intelio 660P 1TB irgi M.2 (motinoje yra 3 M.2 jungtys), intelio ssd yra
QLC, kas yra lėčiau, todėl ir ėmiau kaip antrą (nes pigiausias).
vaizdas RTX 2060, masčiau apie didesnes, bet kažkaip savęs vėl
neįkalbėjau (tuo labiau, kad vaizdo plokštės dažniau keičiamos, nei
kompas pas mane).
atminties 2 kitai po 32GB (daugiau netelpa :) ), nors realiai 8-16GB
turėtų daugeliui užtekt.
korpusas NZXT H500 (kažkada labai gera kaina buvo, tai turiu jį seniai,
tai ir bus progas išbandyti)
maistas - kažkuris chiefteco apie 1kW (nepamenu tikslai, bet žinau, kad
sandėly tikrai panašus voliojasi).

BTW dabartinė sistema (sena, bet kažkaip viskam dar pakankama) yra
tokia:
i5-3670K@4.2GHz,32GB,980Ti (2 SSD po 1TB ir dar krūva HDD šlamštui)
ir jis sukasi 24/7