Tema: Re: Tabletė, dublis 2
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-10 18:37:06
On 2019-02-10 10:25, ABLomas wrote:
> Nepamiršk, kad S2 yra krūva variacijų - T710 [Wi-Fi], T715 [4G/LTE],
> T713 [Wi-Fi], T719 [4G/LTE], T810 [Wi-Fi], T815 [4G/LTE], T813 [Wi-Fi],
> T819 [4G/LTE]

Tarp kitko, seniau T810 irgi turėjo oficialų LineageOS palaikymą, bet
paskui jį išmetė iš palaikomų sąrašo. Spėju, dėl nepopuliaraus custom
rom'ų pasaulyje Exynos 5433 chipseto.

Aš kai pirkau savo T813, tai tuo metu T810 turėjo net geresnį custom rom
suportą, tame tarpe ir LineageOS oficialų, bet aš primečiau, jog su
laiku SD652 taps žymiai geriau palaikomu ir populiaresniu chipsetu ir
neprašoviau. Gal po kokio mėnesio ar dviejų jam atsirado oficialus LOS
palaikymas, o T810 iš viso iš ten išmetė.