Tema: Re: Tabletė, dublis 2
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-10 02:31:59
On 2019-02-09 21:30, ABLomas wrote:
> (klausimai tokie daugiau softwariniai, nei HW, bet kad pradėjom su
> grupsu tai ir pabaikim)
>
> Nusipirkau pagal grupso rekomendacijas samsungo S2. Susidėjau kažkokį
> neoficialų lineageos buildą (oficialių nėr ir nebus),

Nesupratau, kaip tai NĖRA IR NEBUS? O ką tada aš naudojau prieš kokius
metus? :)

https://download.lineageos.org/gts210vewifi

> išsibandžiau - nu
> kaip ir veikia, visur kur reikia telpa, plonas ir lengvas, pagal dydį OK.
>
> Bet bleeeee!
> 1) kaip sukeist normaliai mygtukus, kad būtų "savo vietose", t.y. "Back"
> kairėj, "AllApps" dešinėj? Ne fiziškai, logiškai, t.y. kas nupiešta
> visai neįdomu? Radau ant greito kelis mokamus appsus, nu galima ir
> sumokėt, bet kad komentarai tai irgi, tas neveikia, anas neveikia, eit
> bandyt viską iš eilės irgi ne fengšui. Kiba reik custominį FW buildą
> gimdyt?

Susidėk oficialų lineageOS ir setinguose sukeisi. Nenustebčiau, jei tavo
susidėtame kažkokiame neoficialiame irgi tas įmanoma tik neradai. Dabar
po ranka neturiu ne vieno aparato su lineageos, tai negaliu pažiūrėt ir
pasakyt kur yra, bet mygtukų sukeitimas vietomis tai vienas iš pirmųjų
darbų, kuriuos aš visada lineageos atlieku.

Kažką guglas rodo, pažiūrėk, gal atitiks:

settings>buttons>swap recent/back buttons

> 2) ar galit kas pasiūlyt normalų (išbandytą ir veikiantį) appsą, kuris
> galėtu rebindint volume mygtukus į, pvz. brightness? Garso nenaudoju,
> tai man tų mygtukų nelabai ir reikia, o va ryškumas praverstų...
>
> Autodėkingums už atsakymus =)

Čia gana originalus poreikis, nemanau, jog dar kam nors to reikėjo, tai
gali ir nerast tokio daikto.