Tema: Re: Tabletė, dublis 2
Autorius: ABLomas
Data: 2019-02-10 10:25:54
On 2019.02.10 02:32, Bronco wrote:
> Nesupratau, kaip tai NĖRA IR NEBUS? O ką tada aš naudojau prieš kokius
> metus? :)
>
> https://download.lineageos.org/gts210vewifi

Nepamiršk, kad S2 yra krūva variacijų - T710 [Wi-Fi], T715 [4G/LTE],
T713 [Wi-Fi], T719 [4G/LTE], T810 [Wi-Fi], T815 [4G/LTE], T813 [Wi-Fi],
T819 [4G/LTE]
Tai va, oficialus lineageos yra gal tik dviems iš jų, visi kiti už
borto, arba su neoficialiais buildais.
Netiki? Va pvz., pirmam poste FAQ:
https://forum.xda-developers.com/tab-s2/development/rom-lineageos-15-1-t3879302
Q: Will any of the variants ever receive official builds from LineageOS?
A: In short, no. The reason is that, in order to get a modern version of
Android working properly on an ageing device, some recent commits needed
to have been reverted and some legacy commits needed to have been
re-introduced into the current source branch. These include a fix for
something as fundamental as WiFi.

> Susidėk oficialų lineageOS ir setinguose sukeisi. Nenustebčiau, jei tavo
> susidėtame kažkokiame neoficialiame irgi tas įmanoma tik neradai. Dabar
> po ranka neturiu ne vieno aparato su lineageos, tai negaliu pažiūrėt ir
> pasakyt kur yra, bet mygtukų sukeitimas vietomis tai vienas iš pirmųjų
> darbų, kuriuos aš visada lineageos atlieku.

Tai aš perėjau per settingus, bet neradau.
Gal ir yra, bet kažkur giliai nukišta...

> Kažką guglas rodo, pažiūrėk, gal atitiks:
> settings>buttons>swap recent/back buttons

Na, yra Settings=>System=>Buttons, bet swappinimo ten nėra.
Leidžia customizint "Recents" buttoną, bet nėra jam pasirinkimo su
"Back" action, o ir "Back" buttono customizint neleidžia.
Žodžiu telefoną pajūzinus šitas man visiškai atžagariai veikia....